Thursday 27 June 2013

Let's Talk About Friendship

What do you think about friendship? Can you describe that? Let's see the opinion from my friend who talk about a FRIENDSHIP. This is from their short message, I hope they remember what they write last year.

Okay, for the first this is from Heni Pratiwi 
"Sahabat .. Dia yang tak akan terbebani dengan komunikasi, dia yang tak pernah terhalangi oleh JARAK dan KESIBUKKAN. Dia adalah sosok yang  perasa, tanggap, paham dan mengerti kita. Dia yang tak akan mampu dijabarkan meskipun dengan milyaran kata, karena keindahannya yang mengalahkan segalanya."
 Novia Riries Yuriska said that "Bagiku SAHABAT itu ngga ada, yang ada hanyalah keluarga. Bermula dari teman dan menjadi keluarga yang lain dalam hidupku :D"

Dian Kurniawan said that " SAHABAT itu selalu bisa membuat kita tertawa, meskipun dia bukan seorang pelawak. SAHABAT itu bisa membuat kita tahu tentang dunia meskipun dia bukan seorang profesor."

"For me, friend and friendship have a different mean. We can have a lot of friends, but it's tough for a best friend. Because best friend will give you a positive or negative thing. It depends on us that will accept it. If we want to know someone's personality, then look at the behavior of his best friend. Friendship was sincere, regardless of social status, popularity, or intelligence. Best friend it's more closer than a boyfriend." Cc: Febby Noor F
"They are a new family who always give colorful in life and become part of the mosaic pieces of my life"






2 comments: